Naar huis!

1 juni 2019 - Málaga, Spanje

Buenas dias,

Zo daar zit ik dan, bij de Starbucks te genieten van mijn laatste koffie in Malaga. Het dringt nu pas een beetje door dat ik naar huis ga en ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant ben ik heel blij om iedereen weer te zien maar oh wat ga ik het missen hier. Het zelfstandige leven, de Spaanse rust, de enorme levendigheid in de stad zelf. Het is hier nooit stil. Terwijl ik dit typ heb ik aardig wat traantjes in mijn ogen. Ik ben heel erg benieuwd hoe ik het thuis ga vinden, 1 ding weet ik wel en dat is dat het enorm wennen gaat zijn. Ik denk dat ik mezelf de eerste paar dagen maar op mijn kamer moet opsluiten om een beetje te acclimatiseren.

Bij de laatste update was ik gebleven dat Sas net naar huis was. Pittig afscheid gehad en daarna wist ik eigenlijk even niet meer  zo goed wat ik moest doen in Malaga. De laatste 2 weken heb ik dan ook rustig aan gedaan, veel op bed gelegen en op het strand. Natuurlijk nog even goed afscheid genomen van de clubs hier en zo kwam het voor dat ik elke keer met uitgaan tussen 08:00 en 09:00 in de ochtend thuis kwam... Zo kwam ik woensdag om 9 uur in de ochtend thuis, en ging mijn huisgenoot naar school. Dat vond ik hilarisch natuurlijk.

Deze ga ik kort houden omdat ik een beetje uitgepraat ben en alles wel vermeld heb. Al met al heb ik enorm erg genoten van mijn tijd hier en deze prachtige ervaring en prachtige mensen zal ik altijd bij me hebben. Ik ben zo blij en ook wel een beetje trots op mezelf dat ik dit gedaan heb. Ik weet nog wel dat ik hier aankwam als een verdwaald vogeltje, huilend op mijn bed met de gedachte waar ben ik in hemelsnaam ooit aan begonnen. Ik had me deze groep en deze herinneringen nooit kunnen wensen. Ik ga het zeker missen hier, maar Malaga je bent niet van mij af! Ik blijf terugkomen met Sas en dan gaan we de hele boel weer op de kop zetten.

Hasta luego Malaga.