nog 3 maandjes slapen!

7 november 2018 - Barneveld, Nederland

Hola gente guapa!

Of te wel, hallo mooie mensen.

Via deze manier ga ik mijn uiterste best doen ( lees echt keihard proberen) een wekelijkse jaloersmakende update te geven vanuit het o zo mooie Malaga. Ik ga proberen er aan te denken als ik niet te druk ben met tapas eten en sangria's drinken met de Juan's en de Pablo's ;).  Zo zijn jullie er een beetje bij en kan ik tegen jullie aan lullen zodat de heimwee niet te erg wordt haha.

Op dit moment lig ik natuurlijk weer eens op mijn bed te dagdromen over het leven in Malaga dit doe ik met heerlijke Spaanse muziek op de achtergrond en in gedachten een glas cerveza in mijn hand.  Maar helaas is het nog niet zo ver. De voorbereidingen zijn al wel in gang gezet (eindelijk!!!! want ik kan echt niet wachten). En bij die voorbereidingen hoort natuurlijk een leuke reisblog. Al ben ik wel benieuwd hoe lang ik dit ga volhouden natuurlijk aangezien ik soms echt een vergiet ben en alles vergeet. Maar ik ga mijn best doen in ieder geval.

Lijkt het jou nou amaz om mijn leuke verhalen te lezen over wat ik daar allemaal uitspook? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Gran beso de mi parte! xoxo

1. Julia Vastenburg:
    7 november 2018
    Rach je bent een topper!!!!!!!!
  2. Britt Bosman:
    9 november 2018